Wednesday 26 August 2015

Primark Haul July 2015

As I mentioned in my previous post All about Primark (Seiersberg, Austria), I've been to Primark quite a few times last month, and today I want to show you some of the things I picked up. I'm keeping this post very picture heavy, but let me know if you would like to see/know more about anything, just let me know and I'll make sure to tell you more.


So, what do you think about my picks? Would you like to know more about any of the items above? Let me know!

Thanks for reading and see you in my next post!

Rawr, 
your Beautysaur

16 comments:

  1. Super shopping, me prav zanima kako se obnesejo tele P.S. v lončku - je balzam za ustnice ali kremni blush?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaenkrat sem jih uporabljala samo kot lip balme, ampak sem šla zdaj prav probat, in se mi zdi da se bi celo res obnesli tudi kot blushi! Bom poročala! :)

      Delete
  2. Škoda ker je iz dolenjske tako daleč do Avstrije :( drugače bi bila nonstop tam :D kupila si pa same super izdelke, najbolj so mi všeč prstani in šal :D

    ReplyDelete
  3. Same lepe stvari :) te temne prstane sem tudi jaz gledala, mi je žal da jih nisem vzela :( mogoče bi mi naslednjič bilo bolj všeč, če bi zraven izdelkov lahko napisala cene, saj me res zanima koliko ko stali ti izdelki, ker so cene včasih res smešne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saj vem da je bolje če so cene zraven, ampak ko sem prišla domou nisem razmišljala o tem, da bom še rabila cene in sem vse listke vrgla stran, tako da se potem za večino nisem spomnila :/ Če te za kakšen izdelek posebej zanima cena povej, pa bom probala se spomnit ceno :D Nasledjič pa zagotovo dodam tudi cene :)

      Delete
  4. Sploh ne ves kako nestrpno sem pricakovala tole objavo od tvoje prejsnje, jeeeej koncno tuuuu :))))
    Super stvarce si nakupila, zadnji gleznarji so mi super vsec in pa harry potter nogavicke. A jih lahko odkupim prosim? :)
    Jaz sem bila tam prvic mesec dni nazaj in nakupila polno robo ampak nisem videla nobenega enakega izdelka, torej predvidevam, da kar hitro menjajo robo? Skoda, da je iz prestolnice tako dalec do tja :( Ce pa bi se nasla se kaksna prostovoljka tule gor, bi pa komot lahko sle skupaj ;)
    P.S. Tudi mene zanima koliko je bilo kaj :)
    Super post, ampak meni si sedaj samo se dodatne luste nardila, joj joj :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, me veseli da ti je všeč :)
      Roba se res kar hitro menja, tudi znižanja so že imeli prevej neverjetna, ko sem bila zadnjič tam, pa veliko več jesenskih stvari :) No ja, jaz sem še malce bolj južno od prestolnice, pa se mi ne zdi nevem kako daleč, ravno prijeten izlet je :)
      Obljubim da se bom naslednjič spomnila obdržat listke in napisala tudi cene :) (še vedno pa velja, če te kaj specifično zanima, vprašaj, morda pa vem koliko stane :D)

      Delete
  5. Vauuu, kjut stvari. Prstani so ful lepi, pa prve petke so tok lepe modre barve <3. Super stvari si izbrala. :) (Tamara)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ja, v živo so petke še lepše barve :)

      Delete
  6. Modre petke, modra torbica, aviator očala bi takoj imela :) nikoli še nisem bila v njihovem centru, za znamko sem pa že slišala. Najbrž če znaš angleško, se da vse pogovorit, če nekaj potrebuješ ali je zaželjeno znanje nemščine?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seveda, tudi po angleško se da :) Sploh pa je (glede na to da je sorazmeno blizu naše meje) kar nekaj zaposlenih tudi slovencev, tako da potem sploh ni problema :) Jaz sem se na blagajni prav zagovorila z eno res simpatično slovenko ki dela tam in je rekla da jih je kar nekaj :D

      Delete
    2. Ooo super :) škoda le, ker imam do tja kar 300km :(

      Delete
  7. Same lušne stvari, ne morem verjet, da imajo toliko lepih stvari, predvsem čevlji in torbice, ter nakit.. Vse je pa prav lepo na pogled.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raje sploh ne pomislim koliko lepih stvari je še ostalo tam :) Sem se morala resno zadrževat :D

      Delete
  8. Te nogavice HP si dobila v Primarku?? Ne morem verjet :) Že nekaj časa želimo s prijateljicami gor, ampak zdaj pa res pakiramo :) Upam, da jih še imajo joj, res bi si jih rada kupila pa čeprav iz čistega veselja :))) In pa nakit.... res imajo lepe stvari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, 4 pare za 3 evre, kar nism mogla verjet :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...